Thursday, August 12, 2010

alhamdulillah..

sehari puasa ;) so, i was browsing through my fb home page, and terlihat ada orang mencuba application for PERILAKU BERDASARKAN TARIKH LAHIR ISLAM.

and, i tried for my birthdate and si boyfriend's birthdate..

Me:
Rabu, 13, Muharram, 1410 Hijrah
Perilaku Berdasarkan Bulan Islam: MUHARRAM :Bersifat pendiam, sihat fikirannya. Mungkin akan menjadi bodoh jika tidak mendapat didikan yang sempurna, walaupun begitu, jika dididik dengan baik, dia boleh menjadi cerdik kerana bakat fikiran yang pintar cerdas ada padanya.... Dia mempunyai keinginan yang baik dan selalu berada dalam selamat.

si Boyfriend:
Rabu, 4, Muharram, 1409 Hijrah
Perilaku Berdasarkan Bulan Islam: MUHARRAM :Bersifat pendiam, sihat fikirannya. Mungkin akan menjadi bodoh jika tidak mendapat didikan yang sempurna, walaupun begitu, jika dididik dengan baik, dia boleh menjadi cerdik kerana bakat fikiran yang pintar cerdas ada padanya.... Dia mempunyai keinginan yang baik dan selalu berada dalam selamat.

don't you think its almost the same? =)

No comments:

Post a Comment