As you all know, we're suppose to go to Miri today but unfortunately disebabkan perkara-perkara yang sudah dijelaskan kepada kengkawan kite.. so, hopefully dorang faham and tahu apa rasaku.. So kami kira mostly sudah sampai sana around pukul 6.15am and guess what bus belum sampai.. and kami menunggu sampai pukul 9 but still nada bus yang kunjung tiba. Allah saja yang tahu apa rasaku hari anie. malu campur guilty campur stress campur kabak2 campur kacut parut campur macam-macam campur lah pokoknya.
Entah aku pun inda tau cemana kan say soorry arah kawan-kawanku yang "excited" sudah kan kesana.. even me, myself excited sudah kan shopping and kan ramai-ramai ke Miri. frust benar eh. tapi, kenapa aku guilty? its because of aku yang organize trip anie.. and semua sudah settle apa.. and confirm.. bus nya yang inda kunjung tiba. sedih ku eh. sempat jua ku meraung dirumah.. and Mummy mendapati ku menangis. alahhhh! inda strong aku anie..
Tapi, the sad thing is.. ada yang inda belaku esok datang.. so i have to refund money orang yang inda ikut atu. and tomorrow confirm kami pergi Miri. walaupun kata dorang, terbalas guilty ku atu esok.. akan tetapi.. still wah rasa atuuuu "menghantui".. susah hatiku nyanta! pasal inda semua yang ikut.. atu yang ku kurang senang. and people would lose trust arah ku.. mungkin kalau aku kan organize another trip people won't trust me on organizing this trip.. entah lahh.. sooo, kami membawai diri ke......
Entah aku pun inda tau cemana kan say soorry arah kawan-kawanku yang "excited" sudah kan kesana.. even me, myself excited sudah kan shopping and kan ramai-ramai ke Miri. frust benar eh. tapi, kenapa aku guilty? its because of aku yang organize trip anie.. and semua sudah settle apa.. and confirm.. bus nya yang inda kunjung tiba. sedih ku eh. sempat jua ku meraung dirumah.. and Mummy mendapati ku menangis. alahhhh! inda strong aku anie..
Tapi, the sad thing is.. ada yang inda belaku esok datang.. so i have to refund money orang yang inda ikut atu. and tomorrow confirm kami pergi Miri. walaupun kata dorang, terbalas guilty ku atu esok.. akan tetapi.. still wah rasa atuuuu "menghantui".. susah hatiku nyanta! pasal inda semua yang ikut.. atu yang ku kurang senang. and people would lose trust arah ku.. mungkin kalau aku kan organize another trip people won't trust me on organizing this trip.. entah lahh.. sooo, kami membawai diri ke......
Pantai Berakas

mood: emo gilerrr!



No comments:
Post a Comment