Ikmal called Anita the online Psychic to know her luck and future.
Anita said: "Ikmal honey, during this period, you will be extremely happy and some auspicious ceremony could also take place in your family."
Anita said: "Ikmal honey, during this period, you will be extremely happy and some auspicious ceremony could also take place in your family."
So yeap, i'm extremely happy indeed today though there's ALOT of embarassing moments happened to me. like, it happened TWICE this morning. okay, lets start with early morning.
- Aku terduduk di Mini Theatre (MT); pasal luankan mengacau si Dayah.. then kan kerusi di MT atu pisinnya macam di Cinema di Qlap Mall.. terbayang jua kamu cemana kalie tu ahh.. so, aku anie perasaanku.. jubur ku anie masih lagi diujung-ujung kerusi.. rupanya terflip tah sudah tu kepada yang asal.. aku anie duduklahh.. kalie apanahh.. *pppaaaaaappp* melagur bunyinya.. *apa lagi..tegugur lah ku and ter-teriak ku..( i mean terduduk di lantai ah)* HAHHA. apa lagi.. dengan muka ku yang merah and hyper.. aku ketawa.. kawan-kawanku anie bangang.. kalie udah ku ketawa.. ketawa tia jua dorang. ngok ah. HAHA. yang penting embarassing lah.. laki-laki lagi ada tu ikut ketawa. tapi yang calinya, inda jua ku malu. *inda tau malu banar si ikmal anie* HAHA.
- Aku tertidur di Mini Theatre (MT); pasal aku atu membuat assignment Pengantar Pendidikan Islam (PPI) masa kuliah Tasawwur Islam. *ertinya sibuk membuat assignment masa kuliah lah ahh* bukan apa tu untuk mengelakkan mengantukk.. kalie last-lastnya..sangal-sangal membuat... apanah? terlintuk tah lagii.. apa lagiii... sampai terkuruh ku sekejap kata kawanku. ehhhh membari hawarrrrr!!! atu hawar banar ku tu ahh.. ehhh mati cawie. p baik jua terkuruh sikit daripada tidur langap-langap. atu adakan di pikirkan. HAHA.
Jadi atutah kesudahan cerita telenovela hidup si Dang Ikmal untuk hari ini. sungguh memalukan dan mengaibkan. HAHA. tragis banar hari anie ahh.. mmmbaaahh. me chaw dulu. kan tidur jua, membuat assignment jua. tapi mun tidur karang.. terbangun.. di ustil anie lagi macam-macam bunyi ada.. and kalau di hostel.. pukul 9 anie.. ehhh, macam tengah hari wah nie waktunya. HAHA. bah me chaw.
No comments:
Post a Comment